«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтың тақырыбы: Отбасы құрылымы

25.11.2020

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 3 отбасы құрылымы және отбасылық құндылықтар мектеп: КГУ " Иванковская НМ»
Күні: 17.11 Мұғалімнің аты-жөні: Калтенбергер а. в.
Сынып: 6 қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: отбасы құрылымы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1. 2.1 түйінді сөздер, сөз тіркестеріне сүйене отырып, негізгі ойды анықтау;
6.1.7.1-жоспарға, сызбаға, иллюстрацияларға, жарнамалық роликтерге сүйене отырып, пайымдау элементтерімен сипаттау немесе баяндау сипатындағы монолог құру; орфоэпиялық нормаларды сақтау
Сабақтың мақсаты-мәтіннің негізгі идеясын анықтау;
- монолог жасау
Бағалау критерийлері
негізгі ойды анықтайды;


монолог жасайды-мәтіннің негізгі идеясын анықтайды;
- иллюстрацияға сүйене отырып, ойлау элементтері бар сипаттамалық сипаттағы монолог жасайды;

- ойлау элементтері бар сипаттамалық немесе баяндық сипаттағы монолог жасайды;
- кем дегенде 3 дәлел келтіреді;
- әр түрлі грамматикалық құрылымдарды қолданады (қарапайым және күрделі сөйлемдердің әртүрлі түрлері);
- орфоэпиялық нормаларды сақтайды.

Құндылықтарды дарыту

Топта жұмыс істей білуге, өзіне және басқаларға құрмет көрсетуге, ынтымақтастыққа дағдыландыру.
Жақын адамдарға деген сүйіспеншілік пен құрмет сезімдерін тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар өзін-өзі тану, әдебиет
Пайдалану дағдылары
Акт оқушылар онлайн сөздікті қолдана отырып, отбасы,бекініс, бурлит сөздерінің мағынасын анықтайды http://www.gramota.ru/slovari

Алдын ала Білім
Оқушылар орыс тілінің алдыңғы сабақтарында алған білімдері мен дағдыларын белсендіреді.

Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі / педагогтың әрекет ету уақыты
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басталуы

5 мин ұйымдастыру сәті.
Тақырыпқа кіріспе
Мұғалімі:
Қайырлы күн, Қайырлы сағат!
Менің ісімді сізге.
Бір-біріне тамашалады
Барлығы тыныш отырды.
Қабылдау "Закончи оқыды, оқушылар мақалды»
1) махаббат пен кеңес қайда, қайғы бар ... (жоқ)
2) әлем мен көңіл-күй қажет емес және ... (қазына)
3) отбасында болған кезде ең жақсы Қазына ...(ЛАД)
4) қонақта жақсы, ал үйде ...(жақсы)
5) үйде және қабырғаларда ... (көмек)
6) отбасында да, үйде де келіспеушілік бар ... (бақытты емес)
7) жақсы бауырластық жақсы ...(байлық)
8) бүкіл отбасы бірге, ... (және жан орнында)

 

Оқушылар мақалды тыңдап, аяқтайды

 

 

Сабақтың ортасы


15 мин

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин Үй тапсырмасын тексеру.
Мәтін алдындағы кезең

Сұрақтар бойынша әңгімелесу:
1) тату отбасы дегеніміз не?
2) жасөспірімнің ересек болуға деген ұмтылысы қандай?
3) ата-аналар жасөспірімге қатысты қалай әрекет етуі керек?

Мәтін кезеңі
Мәтінді мұқият оқып, тапсырмаларды орындаңыз.
"Менің үйім — менің қамалым", — дейді ағылшын мақалында. Көрсетіледі, бұл мудрое изречение бар терең мәні бар. Бүгінгі әлемде қиын және ыңғайсыз. Идеалдар құлайды, державалар ыдырайды, ескерткіштер тұғырдан ұшады... Бірақ мәңгілік және мызғымас болып қалатын құндылықтар бар және оларға отбасы жатады.
Отбасы-бұл жанқиярлық, адалдық, жанқиярлық билік ететін әлем. Отбасы, үй-бұл ең қиын уақыттың толқуларына берілмейтін бекініс. Бұл жанқиярлық, адалдық, жанқиярлық адамдардың қарым-қатынасында сақталған және билік ететін әлем. Бұл бізге хаос пен хаос мұхитына батып кетпеуге көмектесетін өмірлік шеңбер, оның көмегімен біз әр кеш сайын жайлылық, қуаныш, жан тыныштығы орнаған тыныш және сенімді айлаққа ілінеміз.
Біздің отбасылық бекіністі не ұстап тұр, оның осы нәзік әлемде құлдырауына жол бермейді? Отбасылық өмірдегі ең қиын нәрсе не? Әрине, бұл күнделікті, прозалық өмір, жанжалдар, қақтығыстар. Әсіресе, отбасында" өмір қайнап жатыр", балалар өсіп келе жатқанда, олар өз сөздеріне және өз іс-әрекеттеріне құқылы деп санай бастайды. "Қиын" жас... Отбасылық қиындықтардың ең жақсы Емін білесіз бе? Барлығына бірге күлу немесе ортақ іспен айналысу.
Тапсырма 1. Сөздіктен сөздікті қолдана отырып, отбасы, бекініс, бурлит сөздерінің мағынасын жазыңыз. Осы сөздермен сөйлемдер құрыңыз.
Тапсырма 2.Ответьте на вопросы:
- Мәтіннің негізгі ойы қандай?
- Кілт сөздерді, сөз тіркестерін жазыңыз
П
Ф сұрақ және жауап

Саралау (бұл тапсырманы ойлаудың ауызша-логикалық түрі бар студенттерге ұсынуға болады)
Тапсырма. 0 отбасы сөзіне мәтіндік синонимдерді жазыңыз.


Көзге арналған Физминутка
Мәтіннен кейінгі кезең
Топтарға бірігу
Тапсырма.Мәтінге сурет салыңыз.
Г
Ф.

Тапсырма. Иллюстрацияға сүйене отырып, ойлау элементтерімен моно-сипаттамалық немесе баяндау сипатын жасаңыз
Дескрипторларды бағалау критерийлері
монолог жасайды - ойлау элементтері бар сипаттамалық сипаттағы монолог жасайды;
- кем дегенде 3 дәлел келтіреді;
- әр түрлі грамматикалық құрылымдарды қолданады (қарапайым және күрделі сөйлемдердің әртүрлі түрлері);
- орфоэпиялық нормаларды сақтайды.

Ф.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

 

Оқушылар мәтінді оқиды

 

 

 

 

 

 

 


Сөздіктен сөздердің мағынасын жазыңыз. Құрайды ұсыныстар деректермен деген сөздермен ауыстырылсын.
Кілт сөздерді жазыңыз.
Отбасы сөзіне синонимдер жазыңыз.

 

 

 


Қалыптастырушы бағалау 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.gramota.ru/slovari

 

 

 

 

 

 


 

 

Қалыптастырушы бағалау 2

Сабақтың соңы


5 мин сабақты қорытындылау. Сабақтың мақсаттарына оралу.
Кесте бойынша Рефлексия:
Сабақта:
Мен сатып алдым.........................
Мен үйрендім............................
Мен түсіндім………………………
Қиын болды.............................
Қызықты……………………
"Рахмет" дегім келеді"..............

Үй тапсырмасы. Құқықтарын. 50 бет.5 бет 51
Саралау.
Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Неғұрлым қабілетті студенттердің алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау.
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижедегі тапсырмаларды таңдауда, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, Оқу материалдары мен ресурстарын таңдауда (Гарднер бойынша бірнеше интеллект теориясы) көрініс табуы мүмкін.
Саралауды уақытты ұтымды пайдалануды ескере отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолдануға болады.
Саралау (бұл тапсырманы ойлаудың ауызша-логикалық түрі бар студенттерге ұсынуға болады)
- Автордың "өмір шеңбері"деген сөзді қолдана отырып, қандай әдеби әдісті қолданатынын түсіндіріңіз? Интернет-ресурстарды пайдаланыңыз.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында білгендерін бағалау үшін қолданатын әдістерді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сұрақ және жауап, өзара бағалау. Денсаулық сақтау технологиялары.
Қолданылатын физикалық минуттар және белсенді қызмет түрлері.
Осы сабақта техникалық қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын тармақтар.
Көзге арналған Физминутка
Сабақ бойынша Рефлексия

Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары нақты болды ма?
Барлық оқушылар КҚО-ға жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? Бұл бөлімді сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағаннан сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау


Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал етуі мүмкін (оқыту туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім, келесі сабақтарға не назар аудару керек?

Просмотров: 389


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст