«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар жиналысының тақырыбы

19.11.2020

Ата-аналар жиналысының тақырыбы
бастауыш сынып мұғалімдері Шнайдер Александра Григорьевна

2 сынып
Мерзімі
жиналыстың тақырыбы мақсаты
тамыз коронавирустың алдын алу бойынша мектеп шаралары.
2020-2021 оқу жылында 2-сыныпта оқу процесін ұйымдастыру.
Есеп "баланың шаршауы және онымен қалай күресуге болады".
1) өз баласының оқу дағдыларын ата-аналық қабылдау мәдениетін қалыптастыру.
2) ата-аналарға гигиена ережелерін сақтау және оқушының күн тәртібін орындау қажеттілігін дәлелдеу.
3) ата-аналарды баланың күн тәртібін орындау әдетін қалыптастыру қажеттілігіне сендіру.
4) үйде балалардың оқу жұмысын ұйымдастыру туралы ата-аналардың түсініктерін анықтау;
5) ата-аналарды үй тапсырмаларын дайындауға қойылатын гигиеналық талаптармен таныстыру.
қазан "дене дамуы мен денсаулығының оқу жетістіктеріне әсері"әңгімесі.
Бірінші тоқсанның қорытындысы
Әр түрлі 1) ата-аналарды ТЖБ нәтижелерімен және бірінші тоқсанның нәтижелерімен таныстыру.
2) ата-аналардың балалардың денсаулығына жауапты көзқарасын тәрбиелеу.
3) ата-аналарға балалардың өзін-өзі бақылау дағдыларын, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру туралы ұсыныстар беру.
желтоқсан баланың ұялшақтығы мен сенімсіздігін қалай жеңуге болады.
Балалардың оқуға деген қызығушылығын тәрбиелеу туралы.
ДТ алдын алу және жол қозғалысы ережелерін сақтау.
Суықтың алдын алу.
Екінші тоқсанның нәтижелері 1) Ата-аналармен ұялшақтық пен белгісіздіктің оқушының оқу жетістіктеріне әсер ету мәселесін талқылаңыз.
2) ата-аналарды сынып оқушыларының оқу дағдыларын дамыту нәтижелерімен таныстыру.
3) ата-аналарға балалардың оқуға деген қызығушылығын ояту туралы кеңестер беру
4) ата – аналарды жол қозғалысы ережелерін сақтау балалардың көшеде денсаулығы мен денсаулығын сақтау үшін ең бастысы деп ойлауға итермелеу.
5) ата-аналарды балалары бар отбасылардағы вирустық аурулардың алдын алудың негізгі шараларымен таныстыру.
6) ата-аналарға балаларының денсаулығы үшін жеке жауапкершілікті сезінуге көмектесу.
Наурыз отбасындағы еңбек тәрбиесі.
Саналы тәртіпті тәрбиелеу туралы.
Сыйақылар мен жазаларды табысты қолдану шарттары.
Үшінші тоқсанның қорытындылары 1) оқушылар отбасында еңбекті ұйымдастыру туралы ақпарат алу.
2) ата-аналардың баланың еңбек дағдыларын қалай тәрбиелеу туралы түсініктерін кеңейту.
3) балада шыншылдықты тәрбиелеу жөнінде ұсынымдар беруге міндетті.
4) оқушылардың саналы тәртіпті тәрбиелеу әдістерімен таныстыру.
мамыр біз оқу жылының беттерін айналдырамыз.
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру.
Үйде жалғыз: қауіпсіздік техникасы.
Демалыс кезінде ДТ алдын алу.
Оқу жылының қорытындысы
1) педагог пен ата-аналардың бірлескен қызметін талдау.
2) мектептің жазғы сауықтыру лагерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс тәртібі туралы айту.
3) балалар өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы ата-аналардың білімін кеңейту
4) Жазатайым оқиғалардың алдын алуға бағытталған баламен сөйлесудің маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру.
5) жазғы кезеңде қауіпсіздік техникасы мен ЖҚЕ ережелері туралы еске салу.
6)ата-аналарға жақсы өткізілген жаз келесі оқу жылына жақсы көңіл-күй мен сергектік кепілі екенін түсіндіру.

 


1 ата-аналар жиналысы "баланың шаршауы және онымен қалай күресуге болады".
Мақсаты: ата-аналардың белсенді педагогикалық ұстанымын қалыптастыру, отбасының тәрбиелік әлеуетін арттыру;
ата-аналарға балалардың шаршауына не себеп болатындығын, шамадан тыс жұмыс қауіпті екенін және балаға дұрыс демалуға қалай көмектесуге болатындығын түсіндіріңіз.
Сөз сөйлеу жоспары
1."Баланың шаршауы және онымен қалай күресуге болады" шағын дәрісі.
2.Ата-аналарға сауалнама жүргізу.
3.2-сыныпта оқытудың ерекшеліктері.
2-сынып оқушыларының біліміне, іскерлігіне және дағдыларына қойылатын негізгі талаптар.
Оқушылардың дамуы мен оқу нәтижелерін бағалау нормалары.
4.Балалардың тамақтануы және денсаулығы.
5.Сабаққа отырыңыз.
Барысы
1.Ұйымдастыру сәті. Мақсат қою.
2.Мұғалімнің сөзі :
Өнімділік сыртқы жағдайларға және дененің функционалды жағдайына байланысты екені белгілі .Қозғалыс мазасыздығы-баланың денесінің қорғаныс реакциясы. Ол өшірілгендей . денені шаршатпай, өзіңізге демалу.
Жұмыстың басында ақыл-ой жұмысының көрсеткіштері үнемі жоғарылайды, дамиды, қызметке бейімделеді .Содан кейін оптимизм кезеңі келеді, содан кейін шаршаудың алғашқы белгілері пайда болады-назардың төмендеуі, жұмыс қарқыны, қозғалтқыштың алаңдаушылығы. Мұны байқауға болады. Сонымен қатар, кейбір физиологиялық функциялардың кернеуі артады. Егер сіз осы сәтте жүктеме мөлшерін реттемесеңіз, онда шаршау пайда болады және өнімділік күрт төмендейді. Сабақтағы шаршау әрқашан оның қиындықтарымен байланысты емес. Көп нәрсе оқушының дайындық деңгейіне байланысты.
Шамадан тыс жұмыстың бастапқы белгілері баланың мінез – құлқындағы өзгерістер болуы мүмкін-жылау, тітіркену, өнімділіктің тұрақты төмендеуі, ағзаның ауруларға төзімділігінің төмендеуі.
Шаршау интеллектуалды шамадан тыс жүктемелерге де, жалпы физикалық шаршауға да байланысты екенін есте ұстаған жөн.
Шамадан тыс жұмыс баланың жүйке жүйесіне шамадан тыс жүктеме, күн режимінің бұзылуы, таза ауада жеткіліксіз болу, жоғары температура немесе үй-жайдың шуылының жоғарылауына байланысты пайда болады. Шаршау алдымен дененің жүйке жасушаларында пайда болады, содан кейін бұлшықет жүйесіне өтеді.
Егер шаршау тым жиі пайда болса, онда бұл жағдай мінез-құлықтың елеулі бұзылуына, мектептегі үлгерімнің төмендеуіне және тіпті ақыл-ой дамуының кешеуілдеуіне әкелуі мүмкін.
Баланың шамадан тыс жұмыс істейтінін және созылмалы асқынуды сезінетінін көрсететін белгілер бар.
1.Ол назар аудармайды. Үй тапсырмасына отыра отырып, ол ұзақ уақыт шоғырлана алмайды, ал мұғалімдер сабақтарда нашар тыңдайды, айналады деп шағымданады.
2.Кешке бала ұзақ уақыт ұйықтай алмайды, бірақ ол кейінірек жата алады. Күндіз, керісінше, ұйқышылдықты сезінеді.
3.Баланың жаман тәбет, ол худеет.
4.Кіші сынып оқушысы толқып, жасөспірім тітіркенеді және дөрекі болады, оның көңіл-күйі жиі өзгереді.
5.Баланың басы ауырады және қан қысымы мезгіл-мезгіл көтеріледі. Әсіресе қыздар зияткерлік жүктемелер аясында қысымның секіруіне бейім.
Мотор белсенділігі шаршаудың алдын - алудың және уақтылы жеңілдетудің ең тиімді әдісі екенін есте ұстаған жөн. Сабақтарында өткіземіз сергіту сәті. Сондықтан үйде үй тапсырмасын орындау кезінде балаға аздап қозғалуға, ойнауға мүмкіндік беріңіз. Ауыстыру балаларға да келмейді та бой жазуға қораға шықты , жүгіруге , секіруге. Оларға эмоциялық разрядтау, сондықтан да қуаныштымыз айналысуды жаңа түрі. Мотор белсенділігі-шаршаудың алдын-алудың және уақтылы жеңілдетудің ең тиімді әдісі .Қолдың кішкентай бұлшық еттеріне арналған жаттығулар өте пайдалы. Бұл сонымен қатар өнімділікті арттырады және орталық жүйке жүйесінің функционалды күйіне пайдалы әсер етеді.
Күннің ұтымды режимін сақтау маңызды. Бала үшін ұйқының жеткілікті болуы әсіресе маңызды. Оқушы неғұрлым жас болса, соғұрлым ол ұйықтауы керек. Ұйқының болмауы баланың денесінің функционалды жағдайына және оның жұмысына теріс әсер етеді .Ол тез утомляется.
Қалай көмектесуге болады?
Шамадан тыс жүктеме кезінде денсаулығының ауытқуы бар балалардағы шаршау мен мектеп проблемаларының кешені қалай өсетінін елестету қиын емес. Өнімділікті арттырудың негізгі жолы-режимді қалыпқа келтіру және жүктемені азайту. Бұл жағдайда күн тәртібін ұйымдастырудың бірнеше маңызды талаптарын ескерген жөн:
- түнгі ұйқы нормативтерін сақтау ,ауада болу нормативтерін сақтау (серуендеу, спортпен шұғылдану));
- үй тапсырмаларын дайындау уақытын шектеу ,
–18.00-19.00 кейін үй тапсырмаларын орындауға қатаң тыйым салу.
Балаңызға компьютерлік ойындар ойнауға және теледидар көруге ұзақ уақыт рұқсат бермеңіз. Бала бұл ойын-сауықты сабақты аяқтағанға дейін және ұйықтар алдында бастамағаны жөн. Айтпақшы, үй тапсырмасын тезірек орындауға ынталандыру. Бала ұнататын ойындар мен фильмдердің сюжеті мен мазмұнын қадағалаңыз. Қорқынышты және қанды экшн-фильмдер жоқ
Егер осы белгілердің біреуі 1,5–2 апта ішінде жойылмаса, дәрігермен кеңесу керек. Ол дененің стресс жағдайында уақтылы қалпына келуіне, сондай-ақ ақыл-ой қабілеттерін арттыруға көмектесетін препараттарды тағайындай алады. Дәрігерге бару да қажет, өйткені шаршаудың кейбір көріністері уақытында тану маңызды бірқатар соматикалық аурулардың белгілеріне өте ұқсас.
Күндізгі режимде шаршағыштығы жоғары бала түсіру, демалу, демалу үшін бір жарым сағат бөлінуі керек. Бұл балаларға спортпен шұғылдану өте пайдалы (бірақ бөлімді таңдағанда дәрігермен кеңесу керек). Шаршауды азайтудың тағы бір маңызды факторы баланың ересектермен (мұғалім де, ата-ана да) қарым-қатынасын қалыпқа келтіру болуы мүмкін. Психологиялық қысымды болдырмау, кемшіліктер мен проблемаларды, сөйлеу "шабуылдарын", жазаларды атап өту қажет. Ересектерді түсіну, қолдау, сындарлы көмек қосымша шиеленісті және алаңдаушылықты жеңілдетеді.
.Ең бастысы, балаңызбен сөйлесіңіз.
Оны тыңдаңыз. Талқылаңыз бала, барлық секциялар мен үйірмелер керек оған. Оның тәртібін оңтайландырыңыз. Тыңдаңыз және өзіне. Бала музыка, оригами, футбол және бисермен сіздің амбицияларыңызбен айналысады ма? Оған ұнай ма? Мүмкін кәдімгі мектепте оқып, саздан мүсін жасау арқылы ол бақытты болар?
3.Балалар психологының сөзі.
Созылмалы шамадан тыс жүктеме көбінесе баланың бір-біріне "жабысатын" суық тиюін сезінеді. Өйткені, интеллектуалды шамадан тыс жұмыс ағзаның, оның ішінде иммундық жүйенің бейімделу қабілетін төмендетеді.
Оқу стрессінің аясында созылмалы аурулардың саны өсуде. Олардың ішінде бірінші орында тыныс алу және ас қорыту органдарының аурулары, екінші орында – жүрек-қан тамырлары бұзылыстары, үшінші орында – жүйке жүйесі мен тірек-қимыл аппаратының патологиясы. Статистикаға сәйкес, оқу кезінде созылмалы аурулары бар балалардың саны екі есе артады.

Просмотров: 395


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст